view counter..

Website counter

Wednesday 26 October 2011

there will be.....: ]

i believe...that there will be a miracle for me....i believe that there will be one princess charming that be destined for me to be love,hug,care......i believe,when that time comes to me,i will take good care of that princess charming of mine...as my time will come like any other man out there,i will....that is me...like any other person,i also wanna feel how was love look like..i wanna feel how to be love by someone...

huhuhuhu..pelik kn aku nie...eleh,tipu laa kalau setiap org xde perasaan uh..mmg bukan manusia la die kalau xde perasaan love uh...hahaha,but hey,im single now ok..but to be honest,i want someone that who can be my partner,.....a soulmate...yg aku bole jage,sayang,and protect her from any harm....i wanna do that,like any other man that has been fall with their woman...huhuhuhu,tapi xpe,mgkin belum jumpe lagi kot...mane x nye...aku nie pelik skit dari laki lain....bagi aku,kalau aku nk sayang seseorang uh,aku msti akan tgk perangai die,tahu latar belakang die..selalu nye,aku akan menelaah pempuan nie dlm lebih kurang....1 bulan...bila aku puas hati,haaaaaaa,baru aku express my feelings to her..hati meyh,,msti mau tgk.....kalau muka cantik,hati busuk,pon xde guna...kite yg sakit...that important...orang cakap,jodoh xkn datang kalau x cari...mesti la kite kne berusaha kan??hahaha..tapi,to be honest,i'm quiet shy towards all those gurls out there...hahahaha..mungkin mmg perangai aku mcm ni...

aku ingat lagi,mase aku 1st jumpe dgn budak ni...capital je la ok...^^
capital T...woooahhh!!bukan main berpeluh aku..hati dup dap dup dap je rase..hahaha..biase ler,im just an ordinary person,mesti ade kelemahan..tapi..i was tought that she will be my princess charming.but.....i don't know..x sampai kot jodoh..hahahha..sekarang pon kalau x salah aku,die da ade yg punya daa...untung nye bdak uh....hahaha.any way,i hope u happy ok tiny....ooppppppss!!!terlepas plak name die..hihihihihihi...i always pray for your happiness..

itu laa..no matter what happens,life must have to go on...so,i live..hahaha,x kn nk bunuh diri plak..mmg x masuk syurga aku nanti...ade jgak beberapa gurl yg aku knal selepas die,but,to me,they all were a good person and caring..but,my heart says no..x kn aku nk pksa hati aku for liking someone rite??im afraid that i can't give happiness if i go on...thank you....for liking me...i also will pray for u guys happiness.....im sorry,.....hey,we can still be good friends rite??in that way,no one will get hurt....heeee.suka3!!!:D

when the time has come for to fall in love,i really wanna show to my gurl,how loyalty i am to her....for me,im not finding a gurl who loving me..i wanna a gurl that gives loyal to me....loyal brings you eternal ok.....korg pon same..kalau nk cari pasangan,find a person who is loyal to you....hahahhaa..but maybe,im not ready yet..but when times comes,and i have found one...woah!!!bertuah nye aku......
so to me rite now....Allah is my first love...because without him,im maybe not in this world....percaya pada qada dan qadar...itu yg aku percaya.....sume nye aku berserah......aku yakin,ape yg DIA buat,adelah yg paling terbaik untuk aku....:D

im waiting for my princess charming:::.<3

No comments:

Post a Comment