view counter..

Website counter

Wednesday 12 October 2011




aku sayang kau....ye..itu la yang kau dgr...kau nak aku ulang balik ke??bole..AKU SAYANG KAU..kau dgr kn??:)mulut kau terkoyak bila dgr aku ckp mcm tu kt kau??aku mntak maaf capital L...sebab ape aku sayang kau??kau.....,sentiasa brsemangat,kau kuat menempuh hidup kau yg diduga Allah...kau jgn berhenti untuk jadi kuat ok...tabah,ak selalu ade dgn kau...aku tau,kau da janji dgn aku,yg kau akan selalu buat yg terbaik..itu janji kau pada aku...jgn lupa pade janji kite ehhh toq..aku??aku pon janji dgn kau,aku selalu ade dengan kau xkira susah mahu pon senang...insyallah...aku sayang kau lia.....

itu la die....janji 2 org yg pada mula2 nya,penuh dgn gelak ketawa,pnuh kegilaan bila 1st time knal...tapi,a smile can hide a thousand story...dan iye...aku da knal die...a gurl who is smiling but,hiding one sad story......dia...menghidap penyakit anemia...satu penyakit yg kalau x di jaga dgn betol......akan pergi buat selama lamanya...die tpaksa tahan sume bnde uh...sampai kn die ckp dhn ak yg die sendiri x sanggup nk teruskan hidup ni....sakit awakkkk..itu la ayat yg selalu die ckp kt aku....dalam hati aku..ya Allah...knape prlu die ya Allah...bsar btol dugaan yg KAU beri pade die....tears..that is where she always feel..pain and sorrow...every day,after solat,i pray to GOD..make her life full with YOUR "HIDAYAH"..give her strength to survive within YOUR TEST towards her...ish!!,aku da gila!!gila sebab aku dah jumpa my idol woman.....im crazy bcoz i already fall into her...

ea awakk..saye da janji dgn awakk kn...awakk suruh saye terus ceria and happy bila awakk sudah pon xde..saye redha awakk..kalau betol awakk pergi satu hari nanti...saye janji dgn awakk,saye x akn sedih2..saye akann jalani kehidupan saye seperti biasa...walau pun susah awakk.....saye akn cube....itu janji saye pada awakkk..tapi..awakk kne tabah ok...setiap hari itu adelah satu anugerah..sebab kite masih bernafas di bumi ni....jangan putus asa ok....saye sayang awakkk!!!!<3 <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment